الشروق
اشتركوا معانا .............ومش هتندمواااااااااااااااااا

الشروق

منتدى عربي لكل العرب
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول
منتديات الشروق .....بترحب بيكم.......وبتتمنى ليكم التفاعل والانسجام معانا
المواضيع الأخيرة
» سجل اعجابك بشخصية عضو في المنتدى..
الإثنين يوليو 08, 2013 3:11 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» احـــم احــــــم انا ج ـيت ^-*
الإثنين يوليو 08, 2013 2:44 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» رمضان كريم(ادخل للتهنئة)
الإثنين يوليو 08, 2013 2:18 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» كل واحد يحط سؤال والى بعده يجاوب
الإثنين يوليو 08, 2013 2:05 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» NEW تولبار اسلامي رائع
الإثنين يوليو 30, 2012 4:44 am من طرف خالد

» تولبار اسلامي رائع التحميل مجانا!!
الإثنين يوليو 30, 2012 4:42 am من طرف خالد

» تولبار اسلامي رائع - مجانا!!
الإثنين يوليو 30, 2012 4:37 am من طرف خالد

» NEW تولبار اسلامي رائع مجانا
الأحد يوليو 29, 2012 5:29 am من طرف خالد

» صور معبرة عما يحتوية القلب من كلمات
السبت يوليو 21, 2012 4:57 am من طرف ساقي الورد


شاطر | 
 

 ماذا تعنى لك ؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
rania
عضو نشط
عضو نشط
avatar

عدد المساهمات : 157
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/03/2010

مُساهمةموضوع: ماذا تعنى لك ؟   الخميس يونيو 10, 2010 9:06 pm

السلام عليكم اخوانى واخواتى فى الله فى الحقيقه دى فكره خطرة فى بالى حبيت اشارككم فيها وهى فكرة ماذا تعنى لك وهى عباره عن ان كل عضو هايدخل هايكتب مقوله او كلمه او حكمه والعضو الى هايجى بعده هايكتب اثر الكلمه دى وبتعنى له ايه وتسمحو لى ان اكتب اول كلمه واتمنى منكم انكم تقولوا ماذا تعنى لك؟
(الصداقه)

والله الموفق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
admin
محمد هراس
محمد هراس
avatar

عدد المساهمات : 697
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 23/11/2009
العمر : 37

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   السبت يونيو 12, 2010 5:09 am

بجد موضوع جميل يا ؤانيا وانا هبدأ
حكمه بتقول
حب ما تعمل لانك لن تعمل ما تحب

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.alshrok.com
سماح
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 1881
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 15/12/2009
العمر : 32
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   السبت يونيو 12, 2010 2:42 pm

اولا الصداقة دى اهم حاجة عندى لان الصديق الحقيقى هو اللى بيخاف عليا وهو اللى بيحبنى بجد مش عشان مصلحته وهو اللى بشكيله همى ويشكيلى همه وصديقتى بتكونلى الاخت اللى محتجالها نفرح سوا ونبكى سوا

اما يا محمد حكمتك دى صحيحة فعلا حب ماتعمل لانك لن تعمل ماتحب
وساعتها لما تحب عملك هتقدم حجات مفيدة وهتنجح فى عملك دة وساعتها بس هتكون بتعمل ماتحب

مــــــــــــــاذا تعنى لك الحيـــــــــــــــاة؟

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http:///alshrook.montadarabi.com/profile.forum?mode=editprofile
الخيال
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 609
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 25/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الأربعاء يوليو 07, 2010 10:32 am

الحياه هيا العمر بتاعنا اكيد يعنى ولازم نعيشه بكل الى فيه من زعل وفرح
ولو حد سرق شبشبنا برده منقدرش نقول حاجه
ههههههههههههه

ماذا تعنى لك كلمه الـــــــــــــــــــــــفـــــــــــراق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سماح
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 1881
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 15/12/2009
العمر : 32
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الأربعاء يوليو 07, 2010 10:47 am

الفراق عندى يعنى الموت حتى لو كان اللى بينى وبينه فراق عايش وبيتنفس

ماذا يعنى لك البشر؟

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http:///alshrook.montadarabi.com/profile.forum?mode=editprofile
sarah
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 728
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 02/05/2010
العمر : 32

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   السبت يوليو 10, 2010 8:01 pm

البشر يعنى الناس اللى عايشه معانا وحاولينا
اللى مانغيرمه ماتكونش الحياه حياه
ماذ يعنى لك المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سماح
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 1881
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 15/12/2009
العمر : 32
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الإثنين يوليو 12, 2010 2:02 pm

المنتدى بيتى التانى او النادى اللى بقابل
فيه اصحابى والناس اللى بحبهم
ماذا يعنى لك الحلم؟

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http:///alshrook.montadarabi.com/profile.forum?mode=editprofile
mr_ab_sh
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 639
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الثلاثاء يوليو 13, 2010 5:10 am

الحلم دة مصطلح منقدرش نعيش من غير
كلنا بنحلم عشان نقدرنعيش
وكمان الحلم دة يعتبر حياة تانية انت عايش فيها بس فى خيالك
ماذا تعنى كلمة حبيب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alshrook.montadarabi.com/profile.forum?mode=editprofile
ابن حزم
عضو نشط
عضو نشط


عدد المساهمات : 108
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 10/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الأربعاء يوليو 14, 2010 1:35 pm

ولا شئ


ماذا تعنى لك كلمة وفاء

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sarah
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 728
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 02/05/2010
العمر : 32

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الأربعاء يوليو 14, 2010 4:47 pm

كلمه جميله اوى ومعانيها اجمل
والكلمه دى كل حياتى

ماذا تعنى لك الحريه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rania
عضو نشط
عضو نشط
avatar

عدد المساهمات : 157
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الخميس أغسطس 12, 2010 7:51 pm

مسؤليه كبيره وسلاح ذو حدين
ماذا يعنى لك المال؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سماح
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 1881
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 15/12/2009
العمر : 32
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   السبت أغسطس 14, 2010 3:35 pm

هى بالنسبة ليا وسيلة لشراء
متطلبات الحياة لا اكثر ولا اقل

ماذا يعنى لك القدر؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http:///alshrook.montadarabi.com/profile.forum?mode=editprofile
sarah
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 728
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 02/05/2010
العمر : 32

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الإثنين أغسطس 16, 2010 5:08 pm

القدر ده شئ بتاع ربنا ولازم مؤمن بيه بحلوه ومره

ناذا يعنى لك

الاخوه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابن حزم
عضو نشط
عضو نشط


عدد المساهمات : 108
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 10/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الثلاثاء أغسطس 17, 2010 6:15 pm

اين هى
ماذا تعنى لك كلمة حنان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سماح
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 1881
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 15/12/2009
العمر : 32
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الأربعاء أغسطس 18, 2010 6:48 am

تعنى لى الكثير هى مشاعر داخل
امى وابى واخواتى لى
ومشاعر داخلى لكل من احبهم
هى مشاعر موجودة لدينا بالفطرة وليست مكتسبة

ماذا يعنى لك
الوقت؟


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http:///alshrook.montadarabi.com/profile.forum?mode=editprofile
sarah
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 728
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 02/05/2010
العمر : 32

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الخميس أغسطس 26, 2010 2:11 pm

ولا شئ لان الوقت عندى كله زى بعضه

ماذ تعنى لك

الامانه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rania
عضو نشط
عضو نشط
avatar

عدد المساهمات : 157
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الأربعاء سبتمبر 15, 2010 3:09 pm

الشئ الوحيد الى لما بيضيع من بين ايديا مش باقدر ارجعه ومش باقدر استثمره طول الوقت

ماذا تعنى لك
المسئوليه؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sarah
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 728
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 02/05/2010
العمر : 32

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الأربعاء سبتمبر 15, 2010 5:51 pm

المسؤاليه حمل كبير اوى بس مش على اى حد لان فى ناس كتير قد المسؤاليه
بس طبعا انا مش منهم
ماذا تعنى لك
الصور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rania
عضو نشط
عضو نشط
avatar

عدد المساهمات : 157
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الجمعة أكتوبر 01, 2010 2:17 pm

من اغلى ما املك وللاسف ما عنديش حسن استثمار ليه
ماذا تعنى لك التضحيه وياترى تحب انها تكون ليك ولا منك؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخيال
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 609
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 25/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 1:42 pm

معتقدش ان كلمه التضحيه ليها معنى لأن فى الزمن دا لو ضحيت علشان حد مبيعرفش كدا ولا بيقدرك

ماذا تعنى لك كلمه الصداقه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rania
عضو نشط
عضو نشط
avatar

عدد المساهمات : 157
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 2:02 pm

أنا معاك ان مافيش حد بيفهمها ولا بيقدر بس بمرور الزمن بتتفهم وتتحس وتتقدر وربنا يدينا الصبر من عنده الصداقه بتعنى ليا حياه والصديقه عندى أغلى من نفسى بس المشكله ان الوقت ده خلى كل واحد يخفى الصديق الوفى جواه وعلشان كده كل ماندور مش بنلاقى ولو ظهر فى وقت بيختفى بعده مباشرة وادينا عايشين على أمل أن تنقشع الغمه ماذا تعنى لك حنان؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخيال
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 609
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 25/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 2:08 pm

حنان انتى عرفتى حنان منين

هههههههههههههه
الحنان بجد مش كلمه دا احساس جميل بتحس من شخص قريب ليك

وبيبقى شئ من أجمل لحظات العمر

ماذا تعنى لك كلمه الصبر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rania
عضو نشط
عضو نشط
avatar

عدد المساهمات : 157
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 2:14 pm

الصبر مفتاح الفرج ووسيله لكل راحه بس مره لوصاحبها جزع ومريحه لو صاحبها رضا واقتناع ماذاتعنى كلمه التسامح؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rania
عضو نشط
عضو نشط
avatar

عدد المساهمات : 157
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 12/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 2:16 pm

للتوضيح صاحبها اى لازمها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخيال
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 609
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 25/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تعنى لك ؟   الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 2:19 pm

التسامح كلمه جميله جدا يعنى مثلا لما واحد صحبى يزعلنى
أطلع عينه واعوره
وبعد كدا أسامحه هوا دا التسامح على حق وعلى رأى المثل انتا متسامح أخر حاجه
والنداله مبدأ 2010
ماذا تعنى لك كلمه الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ماذا تعنى لك ؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الشروق :: يوميات الأعضاء :: قسم العاب الاعضاء-
انتقل الى: