الشروق
اشتركوا معانا .............ومش هتندمواااااااااااااااااا

الشروق

منتدى عربي لكل العرب
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول
منتديات الشروق .....بترحب بيكم.......وبتتمنى ليكم التفاعل والانسجام معانا
المواضيع الأخيرة
» سجل اعجابك بشخصية عضو في المنتدى..
الإثنين يوليو 08, 2013 3:11 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» احـــم احــــــم انا ج ـيت ^-*
الإثنين يوليو 08, 2013 2:44 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» رمضان كريم(ادخل للتهنئة)
الإثنين يوليو 08, 2013 2:18 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» كل واحد يحط سؤال والى بعده يجاوب
الإثنين يوليو 08, 2013 2:05 am من طرف яِωًG̵̵ْɐAϞ ⌣

» NEW تولبار اسلامي رائع
الإثنين يوليو 30, 2012 4:44 am من طرف خالد

» تولبار اسلامي رائع التحميل مجانا!!
الإثنين يوليو 30, 2012 4:42 am من طرف خالد

» تولبار اسلامي رائع - مجانا!!
الإثنين يوليو 30, 2012 4:37 am من طرف خالد

» NEW تولبار اسلامي رائع مجانا
الأحد يوليو 29, 2012 5:29 am من طرف خالد

» صور معبرة عما يحتوية القلب من كلمات
السبت يوليو 21, 2012 4:57 am من طرف ساقي الورد


شاطر | 
 

 ردا على موضوع الجنة تشتاق فاين العشاق ربنا اتنا فى الدنيا حسنه وفى الخرة حسنه وقنا عذاب النار

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
moha ali
عضو نشط
عضو نشط
avatar

عدد المساهمات : 166
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 29/05/2010
العمر : 36

مُساهمةموضوع: ردا على موضوع الجنة تشتاق فاين العشاق ربنا اتنا فى الدنيا حسنه وفى الخرة حسنه وقنا عذاب النار   الخميس يوليو 22, 2010 11:03 pm


شوفوا كيف قذارة المنصرين ما قدروش على الشباب راحو للاطفال ينصروهم ولكن رد الطفلين جاهم كالصاعقه ودي من اساليبهم القذره اللى بيحاولو يغزو اماكن تجمعات الشباب في النت ويعملو اعمال فيها سب وشتم للدين والنبي عليه السلام لانه على قولة المثل خالف تعرف عشان يتجمع عليهم الشباب ومن هن...اك يبثو سمومهم وعملية غسيل للمخ فانتبهو ياشباب وبنات من مواقع الانترنت الخاصه بهم وصفحاتهم على المنتديات وعلموا اولادكم كيف يردون ويجيبون واخوانكم وفقهوهم فى الدين قدواة بهذين الطفلين الذين تربوا فى بلاد غير المسلمين حفظكم الله من دخول هذي االمواقع والمنتديات او عمل اعلان عنهم
( هؤلاء هم وامثالهم العشاق )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/video/?of=100000445613891#!/?ref=home
سماح
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 1881
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 15/12/2009
العمر : 33
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: ردا على موضوع الجنة تشتاق فاين العشاق ربنا اتنا فى الدنيا حسنه وفى الخرة حسنه وقنا عذاب النار   الجمعة يوليو 23, 2010 7:01 am

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اللهم يا مقلب القلوب ثبت قلبى على دينك
حسبنا الله ونعم الوكيل
بارك الله فيك وجزاك كل خير

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http:///alshrook.montadarabi.com/profile.forum?mode=editprofile
 
ردا على موضوع الجنة تشتاق فاين العشاق ربنا اتنا فى الدنيا حسنه وفى الخرة حسنه وقنا عذاب النار
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الشروق :: المنتدى الاسلامي :: الشريعة والحياة-
انتقل الى: